Re: Piasek Arabom (Bylo: Rzeczy straszne i dziwne).

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Sun 21 Jul 1996 - 07:58:22 MET DST

At 15:09 20/07/96 +0200, you wrote:

>To niezupelnie tak. Nie wyobrazam sobie, zeby jakis normalny fachowiec
>(nie wiem, do jakiej kategorii mnie akurat zaliczyles ;-) )

Aby bylo do konca jasne, Grzegorz. Moja opinia jest celowo przejaskrawiona,
w zwiazku z tym nie moze byc adresowana do nikogo indywidualnie.
Prywatnie, nie lubie przyczepiac etykietek ludziom, kategoryzacje maja tylko
charakter czasowy, na lifespan problemu.

A mam bardzo duzy szacunek dla WSZYSTKICH uczestnikow tej listy.
Pozdrawiam
Stan Kulski
Australijczyk znad Wisly