Re: S.D. a sprawa polska

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 21 Jul 1996 - 04:44:21 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Stan Kulski <S.Kulski_at_clover.com.au> wrote in article
<199607210112.LAA01914_at_clover.clover.com.au>...
> Jestem stuprocentowo przekonany, ze Slawek czuje sie w glebi duszy
Polakiem.
Dziekuje Stan. Jak kazdy widzi pisze po Polsku na polskie grupie. Zreszta w
USA inaczej sie rozumie narodowsc i mozn latwo byc Polakiem i Amerykaninem.
> Ja sam do 1993 roku, do mojej wizyty w Polsce, bylem raczej obojetny na
> Polske. Ulozylem sobie zycie tutaj, z dobra praca, mozliwosciami rozwoju,
> stabilizacja materialna. W koncu mieszkam dziesiatki tysiecy km od
Polski,
> zyje w innym srodowisku, mam innych przyjaciol, wiekszosc dnia spedzam po
> angielsku, praca zawodowa, rozwoj profesjonalny tylko po angielsku.
Musisz
> czuc tutejsza mentalnosc aby cos stworzyc albo zostac zahukanym
Polonusem. A
> z tych, co przyjechali w latach osiemdziesiatych wiekszosc miala ambicje.
Chcialbym aby w Poslce poszlo wszystko do przodu...