Re: monitor a mikrofalowka

Autor: M.Lorenz (Lorenz_at_angband.microb.uni.wroc.pl)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 23:04:31 MET DST

Pawel PYK wrote:

> Wydaje mi sie ze dziala nie tylko na wode ale na bialka i
> tluszcze rowniez. Zaraz sprobuje pogrzac garnuszek oleju.
> Ale swoja droga gdyby dzialolo tylko na wode to dlaczego chleb
> wsadzony do mikrofalowki sie zwegla. Wyparowalaby woda i dalej
> nic juz by nie mialo prawa sie dziac.

Na bialka na pewno nie... Na tluszcz watpie... Pewnie ogrzejesz olej bo i
tam jest jakas ilosc wody...
Jak wyobrazasz sobie wyparowanie wody z wnetrza takiego chleba? Tzn jak
wyobrazasz sobie usuniecie tej pary ktora powstaje? Pozniej para zaczyna
sie podgrzewac dalej (i to nawet lepiej niz sama woda...) i ona zwegla
chleb.