Re: PROBLEM Z GUS PnP Pro

Autor: Mike Simkowski (mike_s_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 14:13:59 MET DST

Piotr Maskiewicz <Piotr.Maskiewicz_at_f50.n480.z2.fidonet.org> wrote:

>probowalem uruchomic C&C z dzwiekiem pod
>GUS'a lecz nic z tego, program nie widzi karty. To samo dzieje sie przy
>uruchomieniu tej gry w trybie DOS.

Czesc,

Sprobuj uruchomic iwinit z parametrami -v1-9 ( iwinit -v9 )
-wyswietli ci to ustawienia gravisa: portu, IRQ i DMA - najwazniejszy
u mnie byl port zamiast 220 bylo 240 - i cholera do tej pory nie
wiem jak to swinstwo sie ustawia na tej karcie , no coz, ale to karta
PnP.... A w ogole, to czy masz zainstalowany RAM ?
Ustawienia w autoexec'u maja mniejsze znaczenie, ale warto poprobawac
roznych ustawien, ogolnie kazda gra chodzi pod innym, cholery mozna
dostac.
Aha - i mialem troche problemow z drajwerami HMI - jest albo dzwiek
albo midi al nie oba razem - moze ktos wie cos na ten temat ??

Mike