Modemy w ogolnosci, bylo o rejestracji

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Sat 13 Jul 1996 - 04:54:23 MET DST

S. D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>To jest ciekawe co piszesz bo moje doswiadczenia z USR 28.8 kontra Boca sa
>150% normy na korzysc USR 28.8. Wprawdzie jakosc polaczen w USA jest

Zgoda, typowo USR zwykle uwazane sa za lepsze z modemow. U mnie w
robocie uzywa sie tylko USR, Sportstery w komputerach, Couriery w
rackach do dialinu. Niestety od czasu jak kupilismu 500 cyfrowych
wersji Couriera v.34 to zaczely sie jaja, modemy robia co chca, lacza
albo nie, rzucaja polaczenie i niebardzo ktokowliek wie czemu. I nie
zalezy to od lacza, i miastowe, i wewnetrzne i smakie szaleje.

>bardzo wysokiej jakosci wiec nie ma jak sprawdzic tej odpornosci modemu na
>zaklocenia ale kiedy probuje go zgasic podnoszac sluchawke naciskajac

To tez nie jest do konca prawda. W mniejszych miastach jest duzo
starej i zlej po prostu miedzi. Czesto zdarza mi sie odsylac luserow
do SWB zeby im osuszyli linie, bo modemy sie nie chca laczyc.

>Co do faksow i modemow jest szeroko dostepny ISDN lokalnie i na
>"polaczenia zamiejscowe" ale to wciaz za drogo dla hobbysty.

A co ma ISDN do faksow i polaczen, oprocz szybkosci (i ceny?)

_tmo