Re: Modemy w ogolnosci, bylo o rejestracji

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 23:34:13 MET DST

> From: Tomasz Golebiowski <expo_at_man.szczecin.pl>

To co Mariusz uzyskal przez modem to CUD

> najwiecej, to pokazal chyba 1,7 kb/s.
> I co wy na to?

Zyczylbym sobie zeby moj tak pokazywal.
Co prawda podlaczony jestem do Lublina przez modem 28800 ale laczem
stalym. To co mi jednak pokazuje Netszkapa to wstyd.
Pozwole sobie zacytowac to co widze na pasku w N.SZ.
: 2% of 2KB
: 35bytes/sec
: 7% of 2KB
: 137bytes/sec
to jest normalne w godzinach pracy
Bywa jednak nieco optymistyczniej np. przed 9.00 rano
mam na liczniku np. 1.2KB/sec. i wtedy jestem szczesliwy ;)))
i gdy transmisja jest wzglednie ciagla to jest O.K.
Ale krew mnie zalewa kiedy np. ciagne jakies dzielo .exe lub .zip
z USA a tu szkapie w oku gwiazdy sie pokazuja i szczeka ze ona
conected z jakims tam serverem a ja czekam i czekam i po minucie
ciagnie kolejne 4 , 5 KB i znowu stoi przez minute albo sam nie wiem
ile bo w koncu mnie trafia..... . i daje za wygrana technice
przyciskajac to czerwone co swieci i ono robi sie szare.
Ale tak naprawde to ja jestem zrobiony na szaro.
Ostatnio z 5 razy w ciagu tygodnia usilowalem ciagnac 2.3MB zip.
Ciagnelo sie z 2 godziny i nagle przestalo.
Ja szczesliwy, ze wreszcie koniec; przystapilem do rozpakowywania
tegoz zipa, patrze a on ma 1.7MB.
Tak bylo kilka razy. NASK oczywiscie zainkasuje jakastam kwote za
przesyl w/w. a ja go nie mam do tej pory.
Pochwale sie jednak ze osiagalem rowniez przesyly do 3.5 KB/sec.
Wtedy z radosci strzelam sobie kawke i patrze w te gwiazdy i ciesze.
 Czolem,
    Zbyszek
 PS.
    Moze troche przydlugawo, ale maile z mojego serwera ida w tle
wiec czekac nie musze. ;-{)>

                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \