Re: Modemy w ogolnosci, bylo o rejestracji

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 13 Jul 1996 - 05:36:01 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
> tmo_at_connie.ots.utexas.edu (Tomasz Orzechowski) wrote in article
<4s734v$hvm_at_nerd.apk.net>...
> To tez nie jest do konca prawda.  W mniejszych miastach jest duzo
> starej i zlej po prostu miedzi.  Czesto zdarza mi sie odsylac luserow
> do SWB zeby im osuszyli linie, bo modemy sie nie chca laczyc.

> A co ma ISDN do faksow i polaczen, oprocz szybkosci (i ceny?)
>
> _tmo

Moze i tak. ja kiedys mieszkalem w malej miasteczku w NJ i bylo prima ale
nie twerdze ze wszedzie tak muzi byc zwlaszacza w takich malych
niezaleznych kompaniach telefonicznych ktore nie pochodza z podzialu Ma
Bell.
Co do USR to rzeczywiscei dziwne zwlaszcza ze o ile Sportster to hobby to
podobno Courier ma byc pro i superkompatybilny.
PS O ISDN dlatego ze oryginalnie bylo o wykorzystywaniu telefonii do
przesylania danych i o tym ze w USA telcomow  w zasadzie nie interesuje do
czego wykorzystujesz linie telefoniczna w odroznieniu od TPSA ktory z
jakis powodow (tu mi jedzie totalitarna, za/dna/ wszechwiedzy komuna/ ,
vide Bialorus) zyczy sobie rejestracji juz przeciez homologizowanych (wiec
nie o ochrone sieci tel chodzi) modemow.