Re: Rejestracja modemu

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 13 Jul 1996 - 02:45:50 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
> lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote in article
<4s5i4t$hip_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>   Ciekawostka, na takim  laczu dobrze dzialaja dwa modemy GVC (Rockwell
>   28k), nie najgorzej dwa no name Rockwell 14400, a fatalnie
>   USR 28880.
To jest ciekawe co piszesz bo moje doswiadczenia z USR 28.8 kontra Boca sa
150% normy na korzysc USR 28.8. Wprawdzie jakosc polaczen w USA jest
bardzo wysokiej jakosci wiec nie ma jak sprawdzic tej odpornosci modemu na
zaklocenia ale kiedy probuje go zgasic podnoszac sluchawke naciskajac
kalwisze telefonu to tzreba sie dobrze ale to dobrze przez kilkadziesiat
(1) sekund postarac aby to zrobic.
Co do faksow i modemow jest szeroko dostepny ISDN lokalnie i na
"polaczenia zamiejscowe" ale to wciaz za drogo dla hobbysty.