Re: Modemy w ogolnosci, bylo o rejestracji

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 10:32:38 MET DST

> [...]
>
> to zapusc sobie rowniez i ftp w tle
> na twoim serverze a dopiero z niego sciagaj z pelna predkoscia modemu
> zamiast ftp'owac netszkapa i czekac patrzac na gwaizdki
>
> Grego

Problem nie lezy w NetSZk. lecz w zapchanych laczach i zaden ftp na
serverze nic nie da.
Ciagnac z Lublina z niektorych serverow mam 28800 i to w NSZ.
I co poradzi FTP na serwerze jesli z routera bywaja nawet 2 sekundowe
PINGi do USA z 40 - 60% LOST. (oczywiscie w tych najgorszych
momentach).
 Pozdrawiam,
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \