Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 14:41:01 MET DST

On Wed, 26 Jun 1996 09:16:02 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:

>Dla mnie John C. Dvorak jest Autorytetem przez duze 'A'.

>Moim zdaniem dwa kroki wstecz w zakresie GUI w W95 to:
> - Typowe obramowanie okna z trzema malutkimi przyciskami w prawym
> gornym rogu, ktore bardzo latwo pomylic (trafic mysza w nie ten, co
Wow ale zes dzialo wytoczy...........
> trzeba)
>- Ikonki ktore: mrugaja oczkami, pulsuja, machaja lupka albo
> lapka, jezdza ze sluchawka po dysku itp. - nie maja zadnego
> praktycznego zastosowania poza zachwycaniem cwiercinteligentow
> a tylko zuzywaja zasoby.
TE ikonki zaleza od producentow software wiec dop nich pretensje, poza
tym chodzilo...
>Krok naprzod to ta 'beleczka' na dole - wygodniejsza od Launchpada
>w Warpie, podobna do rozwiazania z PerfectOffice for Win 3.x
>
>Natomiast o ile wiem (podstawowe moje zrodlo wiedzy na ten temat
>to PC-Magazine) architektura W95 jest bardziej zblizona do
>WWG 3.11 z W32s niz jakiegokolwiek innego systemu - nie jest
>wiec pod tym wzgledem lepszy, a co najwyzej moze miec dodatkowe
>'buraki' programistyczne.
Moze miec? I dlatego nie moze byc a jest gorszy? Chyba zartujesz.
>Gorszym mankamentem W95, ktory dyskwalifikuje go w takim
>ukladzie jak u mnie, to Plug and Pray, ktore dziala zle i nie
>nie mozna go wylaczyc.
Masz przestarzaly system, u mnie PnP dziala swietnie. To nei wina MS i
nie oni PnP wymyslili.......
>Mam dwa komputery z takimi samymi
>szufladkami na dysk twardy i dosc czesto nosze sobie dyski
>z pracy do domu i odwrotnie. Komputery roznia sie plytami
>glownymi i paroma innymi szczegolami. Mimo zdefinowania i
>wybierania dwoch profili sprzetowych w W95 bydle za kazdym razem
>przy przeniesieniu dysku uruchamialo od nowa detekcje sprzetu,
>ktora trwala ok. 6 minut i rozwalala konfiguracje modemu.
Pewnie tzreba by sie jakiegos fachowca zapytac bo win95 daje rade
sobie z wymiennymi szufladami do laptopa (raz CD raz floppy itp) wiec
chyba powinno z wymiennymi dyskami...

>Niestety, Merlina nie widzialem, ale trudno mi sobie wyobrazic, zeby
>byl gorszy od WPS, skoro jest jego nastepca. A WPS znam jako
>tako, podobnie jak GUI Win95, ktory jest pod wzgledem funkcjonalnym
>nieudolnym nasladownictwem WPS i GUI Maca - IMHO roznica w
>'komforcie jazdy' jest jak miedzy Nowym Slicnym Zagranicnym
>Blyscacym Rowerem Gorskim (pisownia zamierzona ;-) ) a troszke
>odrapanym samochodem typu Mercedes 500.
Nie widzialem ale uwazam, no tego nie bede komentowal........
 So long:
  --
  Slawek Duchnowski

   *Proud New Yorker*