Re: Digger

Autor: Jedrasik Grzegorz (HARRY_at_chicken-et1.iie.wsi.zgora.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 13:59:01 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

[ciach]
> w diggera - sam bym pogral,
> czy zna ktos sposob spowolnienia sesji DOS w OS/2 na tyle zeby sie dalo
> zagrac w Diggera? ma ta zalete ze jest w grafice CGA wiec nie trzeba
> nawet odpalac sesji pelnoekranowej - da sie grac w okienku.
> to znaczy - daloby sie (sprawdzalem), gdyby nie to ze jest ciut (hmmmm!!!)
> za szybki

No wlasnie, skoro mowicie, ze to takie cool, to moze ktos wie jak
to zdobyc? Jezeli uwazacie, ze to nie jest dobre na liste, to
przyslijcie mi na prywatny adres.
A propos starych gier,to pamietam taka gre na ZX Spectrum 'Jumping
Jack'. To dopiero byl czad. Trzeba bylo tylko wskoczyc jakos na sama
gore...

pozdrowienia

Harry harry_at_chicken.iie.wsi.zgora.pl

PS. Nie zbesztajcie mnie prosze za to, ze sie rozmarzylem i
poruszylem troche odstajacy od listy temat.