Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 18:57:03 MET DST

Slawek Duchnowski napisal(-a) :

> TE ikonki zaleza od producentow software wiec dop nich pretensje, poza
> tym chodzilo...

Zglaszam zarzut do m$ ze /zeruje na cwiercinteligentach. Zgodnie z Twoja
sugestia.

> Masz przestarzaly system, u mnie PnP dziala swietnie. To nei wina MS i
> nie oni PnP wymyslili.......

No tak. m$ juz wielokrotnie dal dowod ze nawet dobre pomysly mozna zepsuc. Z
drugiej strony ten drobiazg ze nie mozna instalowac "z palca" to juz lekkie
przegiecie, wielokrotnie slyszalem o przypadkach rozpoznania
niestandardowych zlacz jako np. midi (ot, taki krok naprzod) czy wrecz
instalowaniu sterownikow do WYLACZONYCH kart (np. zintegrowany kontroler na
plycie sp3 i tekram dc690 - mozecie zgadywac ile driverow instaluje
windoze). Na Boga, po co ?!?!?!

> Pewnie tzreba by sie jakiegos fachowca zapytac bo win95 daje rade
> sobie z wymiennymi szufladami do laptopa (raz CD raz floppy itp) wiec
> chyba powinno z wymiennymi dyskami...

No jak to !?!?! Przeciez to jest taki prosty system ze pewnie wystarczy
przestawic taki maly softwareowy switch (o ktorym pewnie wszyscy wiedza :) )
a nazywa sie jakos tak: a.teraz.mozesz.pracowac.normalnie.bo.i.tak.Cibie\
nie.lubie=1. Ustawia sie w Registry Editor. Myle sie?

--
Wojtek