Re: w co inwestowac

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 03:02:21 MET DST

At 01:01 26.06.96 +0200, you wrote:
> [...]
>>> 2. Powiekszenie pamieci RAM

>DOKLADNIE TAK!
>gdybys posiedzial sobie przy 386DX/40MHz z 32MB RAM to zapomnialbys
>o pentiumach z 8mioma.
>(oczywiscie pomijam aplikacje "ciezkoobliczeniowe", ale ilu z nas tak
>naprawde potrzebuje czystej mocy obliczeniowe?)
>
>Grego

Liczydlo bez pamieci (i to obfitej!) jest do czterech liter - wiadomo, ale
nie wmawiaj Grzesiu mily, ze moc obliczeniowa sie nie przydaje.
Watpisz? To sprobuj sobie chocby wydrukowac z 'glupiego' Excel'a jakis
arkusz z wykresami i 20 fontami w 20 rozmiarach kazdy na taniej drukarce GDI.
Niby prosta biurowa aplikacja? Prawda? A zakwitniesz i listki wypuscisz nim
sie doczekasz.
Powtorz swoja teorie uzytkownikowi CorelDRAW!'a, ktory przeciez tylko rysuje
i sprobuj przetrwac takie spotkanie w jednym kawalku.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)