Re: Swieta wojna trwa

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 02:15:36 MET DST

On 25 Jun 1996 19:50:01 +0200, a_j_p_at_dollar.it.com.pl (Andrzej J.
Piotrowski) wrote:

>Wiec przeniesmy sie na liste, na ktorej tak nie jest i przekonajmy
>ich. Na przyklad na jakas liste o W'95 i radosnej twqorczosci m$.
>
>Lech Wiktor Piotrowski
Sluchaj Andrzej a moze protest do MS od fachowcow komputerowych z
kraju pionierskiej informatytki? Niech wiedza ze w dumnej Polsce nie
bedziemy korzystac z Windows, a co tam, niech wiedza.........
Tylko jak dostaniesz prace w korporacji to nie narzekaj ze ci kazali
na MS Offiice pracowac a ty tego gowna nie znasz.

 So long:
  --
  Slawek Duchnowski

   *Proud New Yorker*