Re: w co inwestowac

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 07:42:34 MET DST

On Fri, 28 Jun 1996 03:27:33 +0200 Slawek Duchnowski wrote:

>Czy ty Bogdan nie demonizujesz tega Gatesa? Nikt ci nie kaze kupowac
>produktow MS.

to nie ma nic wspolnego z demonizowaniem,
dla mnie Bill G. moze byc sobie nawet swiety (no prawie :-)
tyle ze jak ktos rzadzi imperium to prowadzi polityke imperialna
jak ktos ma monopol - zachowuje sie (na rynku) jak monopolista
itd

elementarne
Watsonie

moze wybralbys w koncu jakas linie obrony?
raz twierdzisz ze Bill zrobil tak a tak, bo to sa prawa rynku,
bo to kapitalizm, bo M$ sluzy do zarabiania pieniedzy itd
a teraz gdy ktos porusza sie w tym samym kierunku -
wyskakujesz z demonizowaniem

to nie chodzi o to ze on chce nas posadzic w trabantach,
chodzi po prostu o to ze monopolista zawsze traci potrzebe
doskonalenia swoich produktow i zmniejszania ich cen
wlasnie dlatego ze nie prowadzi instytucji charytatywnej

Grego