Re: w co inwestowac

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 05:13:38 MET DST

On Wed, 26 Jun 1996 03:10:16 +0200 you wrote:

>Powtorz swoja teorie uzytkownikowi CorelDRAW!'a, ktory przeciez tylko rysuje
>i sprobuj przetrwac takie spotkanie w jednym kawalku.

przetrwam bez trudu.
Akurat tak sie sklada ze mam brata ktory od lat zajmuje sie grafika
komputerowa, ze skutkami na tyle dobrymi ze ostatnio zaproszono go
na wyklady do Krakowa i Bielska Bialej n/t wlasnie Corela DRAW.
Bawil sie nim jeszcze na 386sx/16MHz.

i gdziekolwiek go nie zaprosza - nie pyta ani o procesor,
ani o karte video, ani o monitor - zawsze pyta najpierw o pamiec,
bo od jej ilosci GLOWNIE zalezy co (i jak) bedzie mogl zademonstrowac

a o informatyce jako takiej - nie ma pojecia.
jest tylko uzytkownikiem.
ma jednak wystarczajaco duzo doswiadczenia i wystarczajaco otwarty umysl
by nie dac sie oglupic reklamie i jak mu maszyna z nowa wersja Corela
zaczyna chodzic jak krowa na ocieleniu to nie mysli jak 90% uzytkownikow:
"za wolna"? - musze zmienic mojego pentium 100 na 166

Grego