Problem z pamieciami

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 22 Jun 1996 - 19:12:40 MET DST

Kupilem ostatnio 8MB PS/2. Przynosze do domu , wlaczam Checkita no i co ?
Jak nie ma zainstalowanej pamieci Expanded to wszystko jest O.K. Za to jak
ona jest to przy testowaniu drugiego kwadracika (Base memory) komputer sie
resetuje. Czy to jest na pewno blad pamieci czy moze byz czegos innego ?
Aha ! Pod jakas gierka tez sie zresetowal ? Co mi radzicie ? Oddac ja czym
predzej ? Pozdrawiam

Lukasz
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl