Re: Problem z pamieciami

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 23 Jun 1996 - 17:39:05 MET DST

> Kupilem ostatnio 8MB PS/2. Przynosze do domu , wlaczam Checkita no i co ?
> Jak nie ma zainstalowanej pamieci Expanded to wszystko jest O.K. Za to jak
> ona jest to przy testowaniu drugiego kwadracika (Base memory) komputer sie
> resetuje. Czy to jest na pewno blad pamieci czy moze byz czegos innego ?
> Aha ! Pod jakas gierka tez sie zresetowal ? Co mi radzicie ? Oddac ja czym
> predzej ? Pozdrawiam

wlacz checkita na czysto. odpal dlugi test powtarzajac go jakies 2000 razy.
jesli po 2ch dniach rzezbienia nic sie nie bedzie dzialo to simm jest ok :)
mozesz probowac spowolnic ustawienia pamieci w setupie bo simmy gorszej
jakosci (albo po prostu za wolne) nie wytrzymywaly najszybszych ustawien.
blad w checkicie to wlasnie blad checkita ;) nic zlego sie nie dzieje - u
mnie tez tak jest.
karpio