Re: Problem z pamieciami

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 22:30:59 MET DST

> Kupilem ostatnio 8MB PS/2. Przynosze do domu , wlaczam Checkita no i co ?
> Jak nie ma zainstalowanej pamieci Expanded to wszystko jest O.K. Za to jak
> ona jest to przy testowaniu drugiego kwadracika (Base memory) komputer sie
> resetuje. Czy to jest na pewno blad pamieci czy moze byz czegos innego ?
> Aha ! Pod jakas gierka tez sie zresetowal ? Co mi radzicie ? Oddac ja czym
> predzej ? Pozdrawiam

Ja kiedys mailem podobne problemy z pamiecia. Nie wiem czy masz
wiecej RAmu, czy tylko te 8M.Ja kupilem 8-ke i mialem w kompiutrze
4, wlaczam go i Win pochwili sypie sie, takoz czesc gierek. Na liscie
mowili wtedy, ze sa dwu i jedno bankowe pamieci i dlatego, a
najwiecej, ze pamiec uszkodzona. A chodzilo o to, ze ta pamiec ktora
kupilem i moja stara nie mogly pracowac przy dawnych ustawieniach
wait states'ow dla pamieci. Zwiekszenie ich lub zmiana page mode na
slow pomogla i jest OK. Sprobuj!
                                        Masny 8^)