Re: Problem z pamieciami

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Sun 23 Jun 1996 - 16:41:42 MET DST

Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:
: Kupilem ostatnio 8MB PS/2. Przynosze do domu , wlaczam Checkita no i co ?
: Jak nie ma zainstalowanej pamieci Expanded to wszystko jest O.K. Za to jak
: ona jest to przy testowaniu drugiego kwadracika (Base memory) komputer sie
: resetuje. Czy to jest na pewno blad pamieci czy moze byz czegos innego ?
: Aha ! Pod jakas gierka tez sie zresetowal ? Co mi radzicie ? Oddac ja czym
: predzej ? Pozdrawiam

Ja bym sie raczej przyjrzal temu sterownikowi pamieci expanded.
Coz to takiego - qemm, emm386, jeszcze inny patent? Moze jest zle
ustawiony (jakies excludy/includy itp)? Zreszta takie patenty (EMM)
w/g mnie nalezy stosowac tylko w _ostatecznej_ostatecznosci_ (Pomijam
juz fakt, ze EMM sluzy glownie do zachowania zgodnosci z PC robionymi
ponad 10 lat temu na procesorach 8086/8088).

--
Greetings,
                                                KHC