AMDekoskie pentiumy ???

Autor: Wojciech Zaborowski (wojciech_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 22 Jun 1996 - 18:18:15 MET DST

Od razu mowie, ze jezeli chodzi o hardware jestem laikiem
Moj poczciwy 486dx50/8mb stal sie nagle zupelnie niewystarczajacy
i musze wykonac piorunem upgrade do poziomu pentiumowego

Na plytach to sie juz kompletnie nie znam, ale jak czasem zagladam
na pl.comp.pecet, to 80% technicznych problemow maja ludzie z trefnymi
plytami glownymi, eksperymentatorem nie jestem, zdecydowalem, ze
doloze 0.5-1 mln i kupie gigabyte

Natomiast z roznych wzgledow nie zalezy mi w tej chwili na b.duzej
szybkosci, po prostu inwestuje w inny element (ram)

Zupelnie ok by bylo najslabsze pentium, ale dzis na Grzybie widze
odpowiedniki amd prawie 100zl tansze

Questions:
1) jakies przeciwskazania ?
2) duzo sie slyszy, ze na gieldzie wciskaja szlify; no dobra, ale
   jak to jest nominalnie najwolniejszy (70MHz) to chyba nie moze
   byc szlif, no bo niby z czego ?
3) nie moge sie polapac z oznaczeniami: na stoiskach leza obok
   siebie AMD5x86 70 (male literki) i AMD5x86 70 (duze literki)
   i o tych ostatnich czlowiek mowi, jako o odpowiednikach pentium,
   a te pierwsze to diabli wiedza, co (jest roznica w cenie 0.6)

Za krotkie i rzeczowe wyjasnienia z gory big thanks

Wojtek

--
Wojciech Zaborowski
(Category Theory & Smalltalk)