Re: Jaki modem kupic??14400??

Autor: Miroslaw Kaminski (mjk_at_scientific.com.pl)
Data: Fri 21 Jun 1996 - 21:38:14 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>1, 2 - przepraszam, aczkolwiek nadal niezbyt wierze. z moich zrodel wynika,
>ze homologacje maja modemy us robotics v34 28800 (moje zrodla to AB oraz
>JTT),
Wlasnie, dla wyjasnienia, dystrybutorami USR sa: Computer 2000,
Veracomp i Scientific, subdystrybutorzy to AB Company i Suntech.
Jak widzisz JTT nie ma w tej grupie.

> oraz ze szybsze modele nie beda w polsce sprzedawane. jesli posiadacie
>takowe w swojej ofercie - czesc i chwala wam za to, bo jak tp s.a. bedzie
>usilowala mi telefon wylaczyc to bede mial powod by sie domagac
>odszkodowania za podsluchiwanie rozmow.
Musze tylko zwrocic uwage na pewien szczegol, wersja na Polske
znaczaco rozni sie od innych wersji narodowych........

>3 - dziekuje
Doszlo?

Pozdrawiam,
Miroslaw Kaminski

BTW, po Twoim poprzednim postingu zajdzalem do "kwitow",
Tainet 288C jest homologowany rowniez jako pracujacy na 32000.
Na zyczenie moge przeslac faksem stosowny dokumewnt.
M.