Re: Pentium vs. Cyrix jako procesor do prac graficznych

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 21 Jun 1996 - 22:14:24 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> polecam: asus sp3av pentium oraz pentium 100 oraz wiekszy i szybszy dysk.
> klient zauwazy wieksza roznice jak mu dasz lepszy dysk, a poza tym na
> caviarach jest niezla marza bo sa tanie ;)
>
> karpio
>
> ps. wyjdzie sporo (jakies 10mln) taniej. pamietaj, ze firma zlozyla takze
> innym firmom oferty i wybierze raczej ta tansza...

Na szczescie nie jest tak zle. Firma to dobry znajomy moich rodzicow, a robia
takie rzeczy jak animacje do reklamowek (np. czolowka warszawskiego WOTu).
Mam wiec tylko zgodnie z pecetowym sumieniem doradzic cos za te pieniadze
(wchodzi w gre suma ok 60 mln). A na Caviara zdecydowalem sie od razu - mam
Caviara 1.6 i jestem bardzo zadowolony (prosze nie wszczynac dyskusji nt.
padania caviarow pls).

Po ostatnim przeliczeniu wyszlo mi, ze wystarczy na P150, i ew. pamiec EDO.
I tu pytanie: jakiego zysku mozna oczekiwac, gdy na plycie jest juz PB Cache?

Michal

--
 Michal Rok             Warsaw, Poland