Re: Firmy tloczace kompakty

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 22 Jun 1996 - 00:34:52 MET DST

Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (kir_at_telbank.pl) wrote:
: [ciach]
: >>W jakiejs gazecie widzialem reklame informujaca, iz ceny juz od 89,xx zl
: >>Sprawdz moze cos z tego wyjdzie.
: >
: >Za taka cene to mozna u piratow kupic cale W95 ze wszystkimi
: >spolszczonymi programami i Corelem i kupa roznych rzeczy.
: >Cena 89 z=B3/szt przy tysi=B1cu sztuk to zdzierstwo.
:
: Kurde - przytoczylem cene z Magazynu Internet 6/96 str. 41 (tam byla
: zamieszczona reklama).
: Firma jest mi obca (calkowicie!), kryptoreklama wykluczona!
: Moje nazwisko nie jest wymienione w skaldzie zarzadu czy jak tam sie to u
: nich nazywa!

To tez nie Ciebie nazywamy zdzierca, tylko te cene. Faktycznie zdzierstwo.

P.S. Dosc tanio moze to robic firma EL-PRO we Wroclawiu.

Jarek.