Re: Jaki modem kupic??14400??

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 21:51:11 MET DST

At 16:43 24.06.96 +0200, you wrote:

>A moze te modemy sa zle ustawione? Jak korzystasz z Telbanku to po
>drugiej stronie masz takie same modemy! (obudowa jest inna, a
>wlasciwie to jej nie ma :-) - karty modemowe)

Nie wiem wiele o Codex'ach, ale mam doswiadczenia z Telbankiem. Mam u nich
konto od stycznia br. i z przyczyn naprawde powaznych (np. od konca marca
br. do dzis tuzin awarii) podjalem decyzje o rozstaniu sie z ta firma.
Kazdemu kto ma klopoty z modem przy polaczeniach przez Telbank radze
powtorzyc moj eksperyment: wziac swoj 'zly' modem i pojsc do kolegi majacego
konto u kogos powaznego, np. w Cyfronecie i zmusic go by polaczyl sie przez
ten 'zly' modem - okaze sie zwykle, ze modem jest dobry, tylko Telbank kiepski.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)