Re: Jaki modem kupic??14400??

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 21 Jun 1996 - 20:31:26 MET DST

> 1. Nie czepiam sie,
> 2. Probuje wyjasnic, ze USR Courier V .34 pracujacy rowniez na
> 33600 ma homologacje,
> 3. Reszta e-mailem......

1, 2 - przepraszam, aczkolwiek nadal niezbyt wierze. z moich zrodel wynika,
ze homologacje maja modemy us robotics v34 28800 (moje zrodla to AB oraz
JTT), oraz ze szybsze modele nie beda w polsce sprzedawane. jesli posiadacie
takowe w swojej ofercie - czesc i chwala wam za to, bo jak tp s.a. bedzie
usilowala mi telefon wylaczyc to bede mial powod by sie domagac
odszkodowania za podsluchiwanie rozmow.
3 - dziekuje

karpio