Re: Swieta wojna trwa

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 18 Jun 1996 - 16:43:54 MET DST

On Mon, 17 Jun 1996 23:49:40 +0200 Slawek Duchnowski wrote:

>OK Grego wedlug mnie przewsadzasasz po prstu z reklama OS/2. Bo to juz
>jest raklama.

To tylko prywatna proba stworzenia jakiejs przeciwwagi dla monopolisty.
Wydaje mi sie ze potrzebna, zwlaszcza na polskich mailinglistach,
poniewaz w polskich czasopismach OS/2 praktycznie nie istnieje
mimo iz to wlasnie od czasopism nalezaloby oczekiwac ze beda PROWADZIC
czytelnikow a nie postepowac za nimi.
(takie odnosze wrazenie z tych co mi wpadaja czasem w rece).

>Grego, ja pracuje w takiej bardzo bardzo duzej i win95 jest standardem
>na notebooks i desktops dla management. A to jest ogromny rynek.

Drogi Slawku, to ze pracujesz w jakiejs big corporation
to jeszcze nie upowaznia Cie do uwazania sie za znawce tego rynku.

Chcesz dowodow? Prosze bardzo:

Wiadomosc z InfoWorld, [jesli sie nie wiesz co to jest,
to podaje krociutka charakterystyke:
   a leading IS newsweekly that focuses on editorial coverage
   of client/server products used in corporate enterprises ]
                                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

   AUSTIN, Texas, March 26, 1996...InfoWorld yesterday
   announced that its readers have selected IBM's OS/2* as the
   Overall Readers' Choice Product of the Year for an unprecedented
   fourth consecutive year. OS/2 Warp Connect also took the prize
   for best client product of the year, topping Microsoft Windows 95
   and Windows NT Workstation.

i jak to sie ma do Twoich zapewnien o "nieistnieniu" OS/2 ???

>Grego ja nie chce wojny, nie jestem fachowcem zeby dyskutowac a
>architekturze systemu podoba mi sie win95 i tyle.

Oczywiscie "de gustibus...", ale moze lepiej byloby najpierw POZNAC
rozwiazania alternatywne zanim sie powie PODOBA MI SIE WLASNIE TO?
Dla kogos kto zna tylko w3.x - oczywiscie ze w95 jest krokiem naprzod
i PODOBA SIE.
Choc i wsrod uzytkownikow produktow M$ zdarzaja sie wyjatki,
wsrod bardziej miarodajnych: John C. Dvorak, ktorego kompetencji
negowal chyba nie bedziesz, pisze w PC Magazine:
"Poniewaz moj system w95 z niewiadomych powodow nigdy nie doprowadzil mnie
do obiecanego raju, powrocilem do wersji 3.1, rezygnujac
na jakis czas z recenzji produktow przeznaczonych wylacznie dla w95.

Grego

P.S. Dvorak konczy swoj artykul slowami: "Dzis, kluczowa role odgrywa
     software, a nie sprzet. W sprawach oprogramowania decydujaca role
     odgrywa Microsoft i jesli jeszcze raz urzadzi szokujaca premiere
     w stylu Windows 95, ujrzymy zmierzch biznesu doftware'owego
     w jego obecnej postaci."