Re: Swieta wojna trwa

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 08:42:44 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>Oczywiscie "de gustibus...", ale moze lepiej byloby najpierw POZNAC
>rozwiazania alternatywne zanim sie powie PODOBA MI SIE WLASNIE TO?
>Dla kogos kto zna tylko w3.x - oczywiscie ze w95 jest krokiem naprzod
>i PODOBA SIE.

Przypomnial mi sie taki stary dowcip: jeszcze niedawno stalismy na
skraju przepasci. Obecnie zrobilismy duzy krok naprzod...
:-)

>Choc i wsrod uzytkownikow produktow M$ zdarzaja sie wyjatki,
>wsrod bardziej miarodajnych: John C. Dvorak, ktorego kompetencji
>negowal chyba nie bedziesz, pisze w PC Magazine:
>"Poniewaz moj system w95 z niewiadomych powodow nigdy nie doprowadzil mnie
>do obiecanego raju, powrocilem do wersji 3.1, rezygnujac
>na jakis czas z recenzji produktow przeznaczonych wylacznie dla w95.

Podobna operacje wykonalo wsrod moich znajomych przynajmniej
4 osoby. Chociaz znajac stare felietony Johna C. Dvoraka mam
wrazenie, ze jezeli On do czegos powrocil w dziedzinie Windows,
to jest to Win-OS/2 :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl