Re: Swieta wojna trwa

Autor: Wojciech Golec (voytekgolec_at_worldnet.att.net)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 20:02:14 MET DST

Gregorio Kus wrote:

> To tylko prywatna proba stworzenia jakiejs przeciwwagi dla monopolisty.
> Wydaje mi sie ze potrzebna, zwlaszcza na polskich mailinglistach,
> poniewaz w polskich czasopismach OS/2 praktycznie nie istnieje
> mimo iz to wlasnie od czasopism nalezaloby oczekiwac ze beda PROWADZIC
> czytelnikow a nie postepowac za nimi.
> (takie odnosze wrazenie z tych co mi wpadaja czasem w rece).
Problem nie w tym ktory system jest lepszy,lecz na ktory jest wiecej
oprogramowania.A tymczasem taka duza firma jak IBM nie jest w stanie
zachecic producentow programow do pisania ich pod OS/2.A mieli szanse na
dlugo przed ukazaniem sie Win 95(teraz jest za pozno).Podobnie
Mac,posiadajac przez wiele lat lepsze komputery i lepszy system nie zrobil
nic zeby go upowszechnic.
Nawet najlepszy towar trzeba pokazac w witrynie sklepu,a nie trzymac pod
lada.

 /^^^\
/ ~ ~ \ Voytek~~~~voytekgolec_at_worldnet.att.net
\____ _
     | |
 |___|/\|
The sun is the same in the relative way,but you're older
Shorter of breath and one day closer to death...Pink Floyd