Re: Swieta wojna trwa

Autor: Adam Lesien (pbg_at_magnum.lodz.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 18:40:47 MET DST

> Czy rzeczywiscie musisz to wrzucac na liste? Wiekszosc osob na tej
> liscie uwaza win95 za gowno wiec go nie kupi restza ktora uzywa ani
> sue tym nie chwali a ni nie afiszuje abys mial powody dla kontrakcji.
> Daj sobie spokuj. I zza ocenau inforamcja: rynek OS/2 w USA nie
> istnieje. Ani to standard ani przynjamienj cos popularnego. Co ma do
> tego USA? A bo stad to na reszte swiata wedruje a nie odwrotnie.
> Jak win95 users z ich 32 bitowym aplikacji zejda na OS/2 to Twoja
> slodak tajemnica? Wyrzuca je?

Moim skromnym zdaniem problem zaczyna sie na poziomie sprzetowym.
I zaden OS nie zrobi z 16 bitowego kalkulatora supermaszynki MM.
Multitasking OS2 czy WIN95/NT (pseudo) dziala gorzej niz na Amidze500.
Osobiscie za jakis czas przesiadam sie na PowerComputing (Mac)
(jedyne co mnie na razie powstrzymuje to brak dostepu do
oprogramowania).
Fajnie, ze mozna sobie zlozyc swojego peceta z czego sie chce (lub do
czego ma sie akurat dostep) ale kosztuje to za duzo zdrowia,
nie wspominajac o pieniezkach.

PS. Znacie jakas polska liste dyskusyjna na temat Maca?

--
          _ _