Re: Jaka plyta 486 ?

Autor: Pawel Sikora (psikora_at_okwf1.fuw.edu.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 11:37:46 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> [...]
> i potrafil sie wykladac juz przy 40MHz (swojego wybralem z kilkudziesieciu
> kart - czesc w ogole sie nie zglaszala @40MHz, zreszta producent o tym
> lojalnie uprzedzal). W koncu postanowilem kupic porzadna, firmowa karte -
> wybralem akurat najlepsza na rynku, bo jak juz mam wydac pieniadze to w cos
> porzadnego. Herculesik Dynamite Power okazuje sie nie ma zadnych problemow
> @50MHz nawet jak obok siedzi druga karta, i (co by nie mowic duzy) producent
> o tym lojalnie uprzedzal ;)Hehe, widze ze przechodzilismy ta sama droga. Panie w Selcomie mialy mnie juz dosc jak
grymasilem nad Machspeedami i innymi ich wynalazkami, ale potem wpadlem na Genoe i
tak juz zostalo - najpierw na tsengu, potem na s3.
Swoja droga to i Rafal Wiosna uzywa Genoa Phantoma 64 VLB na ASUSie SP3 i
Krzysiek Labanowski takiegoz samego na plycie Genoa VLB only. (@50)

> [...]
>
> A Tsengi czy dobrze wspolpracuja z ASUSami? Powiem tak: tak samo dobrze jak
> z ta moja poprzednia plyta ;) Wlasciwie to wiekszosc rzeczy dobrze z nimi
> dziala, choc musze przyznac, ze sa to plyty dosc wymagajace - potrzebne sa
> inne elementy niezlej jakosci. Przy marnych kartach, pamieci, dyskach
> potrafia robic niesamowite cuda, ale jak sie wstawi porzadne karty i
> porzadnie skonfiguruje (co ciekawe mozna jeszcze podsrubowac i tak dosc
> wysrubowane domyslne parametry z BIOSa) to szczeka opada :)W Asusie denerwuje mnie tez to ze mozna srubowac wszystko poza sensowne zakresy,
i w zwiazku z tym sie psychicznie zle czuje jak nie moge miec wszedzie najlepszych
ustawien :)