Do wszystkich zainteresowanych

Autor: Marcin Stalinski (johnny_at_next.eti.pg.gda.pl)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 12:19:30 MET DST

Czesc

Jestem nowym "userem" tej szanownej listy dyskusyjnej i od razu mam jeden
problem:
 -czy lista ta jest wykorzystywana we wlasciwy sposob tzn. czy glupie, a raczej
idiotyczne teksty i komentarze sa naprawde konieczne?
Ludzie pisza z okreslonymi pytaniami i problemami lub chca sie podzielic
nowosciami, a jakis "australopitek" puszcza glupio-dowcipny komentarz i mysli, ze
jest drugim Marcinem Dan'cem.

Marcin Stalinski (johnny)
PS. jestem ciekaw czy "uderzajac w stol odezwa sie nozyce"