Re: Do wszystkich zainteresowanych

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 19:15:52 MET DST

johnny_at_next.eti.pg.gda.pl (Marcin Stalinski) wrote:

>Jestem nowym "userem" tej szanownej listy dyskusyjnej i od razu mam jeden
>problem:
> -czy lista ta jest wykorzystywana we wlasciwy sposob tzn. czy glupie, a raczej
>idiotyczne teksty i komentarze sa naprawde konieczne?

Mysle, ze wazne jest, aby w takich przypadkach reagowac i upominac
takich delikwentow *prywatnymi mailami*. Sam wysylam takie listy co
jakis czas i wiem, ze nie jestem jedynym, ktory tak robi. Mysle, ze to
skutkuje.

Pozdrawiam i zachecam: wiecej prywatnych maili, na liste naprawde
tylko to co moze zainteresowac szerszy krag uczestnikow.

gr