Re: Do wszystkich zainteresowanych

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 14 Jun 1996 - 14:35:39 MET DST

Marcin Stalinski (johnny_at_next.eti.pg.gda.pl) wrote:
: Czesc

: Jestem nowym "userem" tej szanownej listy dyskusyjnej i od razu mam jeden
: problem:
: -czy lista ta jest wykorzystywana we wlasciwy sposob tzn. czy glupie, a raczej
: idiotyczne teksty i komentarze sa naprawde konieczne?
[...]
: PS. jestem ciekaw czy "uderzajac w stol odezwa sie nozyce"
Problem w tym, ze wiele osob poczuwa sie do uderzania piescia w stol,
odzywaja sie nozyce, noze wpadaja w rezonans i inne jatki :->
Umowmy sie moze, ze jak ktos bedzie puszczal jakis spam albo fekalia
to zamiast robic szum informacyjny na liscie/grupie niech kazdy (no,
kazdy majacy bezposredni lub dzierzawiony dostep) wysle list na konto
tego ktosia, pod warunkiem ze ma konto a nie czai sie z netszkapy oczywiscie.
Bedzie mniej duszno, i moze poziom netykiety ciut wzrosnie u niektorych.
Natomiast jak ktos puszcza jakies glupie komentarze to nie komentowac ich,
bo to tylko prowokuje.
Pozdrawiam -
 MC