estymacja widm sygnalow muzycznych

Autor: Marcin Stalinski (johnny_at_next.eti.pg.gda.pl)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 12:08:14 MET DST

(polish)
CZesc

Jestem studentem Politechniki Gdanskiej, specjalnosc Inzynieria Dzwieku.
Szukam materialow na temat estymacji widm sygnalow muzycznych.

Dotyczy to takich metod jak liniowe kodowanie predykcyjne, wokoder fazowy,
metoda ARMA, AR, MA, metoda Pisarenki,Proniego.
Jezeli jestes w posiadaniu materialow na temat estymacji jak i samych metod
estymacji widm sygnalow muzycznych, prosze przyslij mi je. Moze jestes w
posiadaniu programow do estymacji tych sygnalow, jesli tak to prosze przyslij mi je
rowniez.
Z gory bardzo dziekuje.

Marcin Stalinski.

johnny_at_next.eti.pg.gda.pl

(english)
Hi

My name is Martin Stalinski, and I'm a student of Technical University in
Poland(Gdansk), Dept. of Sound Ingineering. I'm looking for information about
spectral estimation methods which are used in music (spectral estimation of music
instrument signal (linear predictive coding, phase vocoder, some Pole-Zero
modeling, like ARMA, AR, MA, Prony , Pisarenko) . Is any possibility to get some
of this informatoin from you or maybe you have program to estimate this signals.
 Could you send me these programs, pleace.

                                    thank you.
           Marcin Stalinski
       johnny_at_next.eti.pg.gda.pl