Re: Do wszystkich zainteresowanych

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Fri 14 Jun 1996 - 11:20:43 MET DST

> Jestem nowym "userem" tej szanownej listy dyskusyjnej i od razu mam jeden
> problem:
> -czy lista ta jest wykorzystywana we wlasciwy sposob tzn. czy glupie, a raczej
> idiotyczne teksty i komentarze sa naprawde konieczne?
> Ludzie pisza z okreslonymi pytaniami i problemami lub chca sie podzielic
> nowosciami, a jakis "australopitek" puszcza glupio-dowcipny komentarz i mysli, ze
> jest drugim Marcinem Dan'cem.
>
> Marcin Stalinski (johnny)
> PS. jestem ciekaw czy "uderzajac w stol odezwa sie nozyce"

Jesli jestes nowym "userem" tej listy, to od razu chcesz zmieniac jej
charakter?. Ta lista jest juz troche czasu i jakos dobrze
funkcjonuje. 8^o

Przy polowie komentarzy na tej liscie trzeba pamietac o usmiechnietej
gebie, bo nie mozna ich traktowac doslownie. To taki folklor :^)))))
Bez niego bylo by smutno na liscie, choc faktycznie czasami krew
zalewa jak czyta sie niektore "kwiatki".
To tyle, poza tym witam na liscie.

                                                Masny 8^)