Re: Czy juz czas na Netscape 3.x ?

Autor: egraph_at_interaccess.com
Data: Wed 12 Jun 1996 - 00:57:16 MET DST

Gregorio Kus wrote:

> iz w miare jak internet staje sie przede wszystkim ROZRYWKA na dodatek
> MASOWA - coraz mniej ludzi uzywac go bedzie do POZYSKIWANIA INFORMACJI.
>
> A do zrobienia z niego "second television" potrzeba wlasnie tego:
> zeby bylo kolorowo, slicnie, i jak najmniej tresci.

Niestety, Panie Gregorio, jak Pan widzi wchodzimy w powtorne
barbarzynstwo i prawdopodobnie nie ma od tego ucieczki. Ludzie
wychowani na virtual reality i Hoolywoodskim chlamie nie odpuszcza.
Lepiej im sie oglada, cz bedzie ogladac fikajace koziolki-matolki niz
zagladniecie do ksiazki. Latwiej takim spoleczenstwem manipulowac.
Nieduzo slow podparte obrazkami samo wchodzi do glowy. Vide kampania
wyborcza Kwasniewskiego.
Na pocieszenie moge Panu powiedziec, ze wg danych bedzie Pan
nalezal do 5% elity, jezeli nie lubi Pan tego.

Pan i prawdopodobnie ja bedziemy uzywali to medium to pozyskiwania
informacji.

Pozdrawiam,
Mazurek