Re: Wirus w W95???

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 23:40:46 MET DST

    Darek> Czesc, Do 'Gazety Stolecznej' zadzwonil ktos z informacja,
    Darek> ze w Win95 jest wirus uaktywniajacy sie 10 czerwca (ponoc
    Darek> zalatwil juz komputery czterem jego znajomym).

  Uff ! Nareszcie znalazlem tego czlowieka co to pisze co rusz w
artykulach do KiB, ze do uzywania Internetu "z oprogramowania wymagane
jest DOS/Windows". Dobrze ze sie odezwales :-)

  Do informacji Darka: poza DOSem i Windows 3.*/95 istnieja tez
tzw. Systemy Operacyjne. Ja np. ciagle uzywam internetu, ale jakos
nigdy nie zdarzylo mi sie tego robic z komputera z DOSem lub Windows.

  I tak, mysle ze to wazne. Nie mozna pisac 'wymagane jest Microsoft
Windows', bo jest to nieprawda. Mozna za to powiedziec 'mozna uzywac
Microsoft Windows', do czego serdecznie zachecam.

pozdrawiam,
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl