Re: Ktory z tych?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 11:59:49 MET DST

On 28 May 1996 11:33:20 +0200, Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Ja sie zabije.... ludzie przeciez to juz normalnie przechodzi ludzkie
>pojecie... Twarde dyski sa be bo pracuja za glosno, monitory klikaja przy
>zmianie trybow i tez sa be... Ile razy taki monitor klika w czasie pracy
>? co 5 sekund ??? Przeciez tryby sie przelacza bardzo rzadko ( no z
>wyjatkiem przegladania grafik w DOS - w srodowiskach graficznych jest z
>reguly jeden tryb "na stale" )... to juz inne parametry nie maja

   Przeciez powiedzialem, ze w srodowisku czysto graficznym monitor jest O.K.
Natomiast co do klikania to by bylo wspaniale, gdyby nie jedno "ale":
Jesli przelaczy sie tryb, to z reguly ni konczy sie na jednym kliknieciu
(i zniknieciu obrazu na ok. 1 s.) - juz po przelaczeniu sie do wlasciwego
trybu monitor ni stad ni zowad znowu "klika", tyle ze obraz znika na krocej.
Czasami bywa, ze zaczyna sie przelaczac dwa - trzy razy na sekunde, wtedy
pozostaje go wylaczyc, poczekac chwile i wlaczyc ... A najbardziej mnie wqrza
zrabane zapamietywanie parametrow trybow graficznych - z tego m. in. powodu nie
moge sobie ustawic poprawnie logo karty graficznej i BIOSU (przy
uruchomieniu komputera), bo mi sie w 640x480 robi "beczka" :(

   A, testowalem dwa egzemplarze tego monitora (jeden DX15F drugi 1595),
z trzema roznymi kartami graficznymi - niestety, bylo juz za pozno na
zwrot (monitor kupiony pod koniec zeszlego roku, papiery za rok
zamkniete, itp :((((((((((( )

Have a nice day ...

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|