Re: Ktory z tych?

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 12:40:40 MET DST

[ciach]

> Przeciez powiedzialem, ze w srodowisku czysto graficznym monitor jest O.K.
> Natomiast co do klikania to by bylo wspaniale, gdyby nie jedno "ale":
> Jesli przelaczy sie tryb, to z reguly ni konczy sie na jednym kliknieciu
> (i zniknieciu obrazu na ok. 1 s.) - juz po przelaczeniu sie do wlasciwego
> trybu monitor ni stad ni zowad znowu "klika", tyle ze obraz znika na krocej.
> Czasami bywa, ze zaczyna sie przelaczac dwa - trzy razy na sekunde, wtedy
> pozostaje go wylaczyc, poczekac chwile i wlaczyc ... A najbardziej mnie wqrza

na Yakumie 15" (o ktorej pisalem w poprzednim liscie) - nie mam takich
problemow, klika TYLKO przy przelaczaniu rozdzielczosci

> zrabane zapamietywanie parametrow trybow graficznych - z tego m. in. powodu nie
> moge sobie ustawic poprawnie logo karty graficznej i BIOSU (przy
> uruchomieniu komputera), bo mi sie w 640x480 robi "beczka" :(
>]

a przeczytales instrukcje obslugi? Ja tez myslalem ze moj moniitor jest
niezbyt ok pod tym wzgledem, ale w skapej dokumentacji dokopalem sie ,
w jaki sposob zapamietac ustyawiuenia 'user' - do 7 roznych trybow, i u
mnie dziala teraz ok zarowno przy starcie, jak i w DOS, win (tryby
640x480, 800x600, 1024x768 - acz do ostatniego mam za slaba karte i sie
badziebi). Inna sprawa, ze niestety nie moge dokladnie wyrownac
krawedzi bocznych - sa ciut nierowne... ale nie przeszkadza mi to az
tak bardzo.

[ciach]

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***