Re: Ktory z tych?

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 11:29:08 MET DST

Ja sie zabije.... ludzie przeciez to juz normalnie przechodzi ludzkie
pojecie... Twarde dyski sa be bo pracuja za glosno, monitory klikaja przy
zmianie trybow i tez sa be... Ile razy taki monitor klika w czasie pracy
? co 5 sekund ??? Przeciez tryby sie przelacza bardzo rzadko ( no z
wyjatkiem przegladania grafik w DOS - w srodowiskach graficznych jest z
reguly jeden tryb "na stale" )... to juz inne parametry nie maja
znaczenia, takie jak czestotliwosc pracy, srednica plamki ekranu, ogolnie
jakosc obrazu, a najwazniejsze staje sie klikanie i to juz pozwala
niektorym na uzycie slowa SYF.... eeech...

                                                Jurand