Re: Ktory z tych?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_star.civic.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 22:32:56 MET DST

Jacek Osiecki <joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote:
> [...]

JO> Przeciez powiedzialem, ze w srodowisku czysto graficznym monitor jest O.K.
JO> Natomiast co do klikania to by bylo wspaniale, gdyby nie jedno "ale":
JO> Jesli przelaczy sie tryb, to z reguly ni konczy sie na jednym kliknieciu
JO> (i zniknieciu obrazu na ok. 1 s.) - juz po przelaczeniu sie do wlasciwego
JO> trybu monitor ni stad ni zowad znowu "klika", tyle ze obraz znika na krocej.
JO> Czasami bywa, ze zaczyna sie przelaczac dwa - trzy razy na sekunde, wtedy
JO> pozostaje go wylaczyc, poczekac chwile i wlaczyc ... A najbardziej mnie wqrza
to cos masz namieszane,
albo karta grafiki sygnal daje nie taki jak trzeba
albo ten konkretny egzemplarz MAG'a masz troszke uszkodzony/zuzyty
owszem - klika - glosno - ale TYLKO RAZ przy zmianie trybu,
nie zauwazylem takich problemow!!
uzywalem i uzywam tego monitora pod DOSem, Win311, Win95, OS/2, X Windows na
Linuxie we wszystkich trybach do 1280x1024 (z wyjatkiem 1280x1024 ponad 70Hz)

a to naprawde dziwne - patrz wyzej

pozdrawiam

--
Slawomir CIVIC Bialek <civic_at_silesia.ternet.pl>