Co się stało z rzetelnością firm komputerowych?

Autor: Cambridge (expo_at_man.szczecin.pl)
Data: Sun 26 May 1996 - 09:26:50 MET DST

Czy ktoś zna firmy komputerowe w Polsce, w których pracują kompetentni
ludzie?
Jak dotąd, zadając bardzej konkretne pytanie, we wszystkich (z wyjątkiem
jednej) firmach w Szczecinie spotykałem się prędzej czy później z
odpowiedzią "tego pana co się tym zajmuje akurat nie ma".
A cała moja wiedza, to cztero-letni kontakt z komputerem jako użytkownik
i lektura 2 pism branżowych (polskich).
Czy ktoś mi wytłumaczy, o co tu chodzi?
Ta jedna firma to "On Line Service", polecam. Prowadzą ją bardzo
profesjonalne panie!