Re: Co się stało z rzetelnością firm komputerowych?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 26 May 1996 - 12:10:19 MET DST

Cambridge napisal(-a) :

> Czy ktoś zna firmy komputerowe w Polsce, w których pracują kompetentni
> ludzie?
> Jak dotąd, zadając bardzej konkretne pytanie, we wszystkich (z wyjątkiem
> jednej) firmach w Szczecinie spotykałem się prędzej czy później z
> odpowiedzią "tego pana co się tym zajmuje akurat nie ma".
> Czy ktoś mi wytłumaczy, o co tu chodzi?

Naprawde, pracuje w firmach komputerowych juz jakis czas i jeszcze alfy i
omegi we wszystkim nie spotkalem. Podzial odpowiedzialnosci i zakresu wiedzy
(czesciowo sie pokrywajacego) jest bardzo waznym elementem poznawania
sprzetu i oprogramowania. Wyobraz sobie ze Ci ludzie tez maja zycie prywatne
i nie mozna wymagac od nich aby wszystko wiedzieli. Ja z gruntu odsylam
pytania dotyczace win9x do innych osob bo go nie znam (tzn. tyle ile znam to
mi w zupelnosci wystarczy ...) natomiast sam dostaje pytania na ktore inni
nie umieja odpowiedziec. Normalne.

ps. Zrob cos z tymi literkami, wystarczy aby Twoj mailer wysylal cos z
polskimi krzakami jako MIME.

--
Wojtek