Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 26 May 1996 - 10:51:30 MET DST


>
>
>
> On Fri, 24 May 1996, Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:
>
> > Przysiega Hipokratesa dla pracownikow Vobisu ??? HE HE HE HE
> >
> > Przeciez tam 99% to handlarze a nie informatycy.
>
> swieta prawda, sam widzialem jak w poznanskiej filii firmy 'specjalista'
> od serwisu po 2 (DWOCH) godzinach nieudanych prob zainstalowania CD-ROM-u
> do komputera zauwazyl wreszcie, ze nie podlaczyl jeszcze do niego
> zasilania :)))))
>
> Piotr Pekala
>

to sie akurat moze przydarzyc kazdemu, sam kiedys podlaczylem HDD,
zamknalem obudowe i zdziwilem sie ze nie dziala, a tez po prostu
zapomnialem o kabelku od zasilania... Ale inna rzecz, ze widzialem na
wlasne oczy jak ktos przyniosl dysk z reklamacja, bo byly bad sektoryi
niezbyt dzialal, oni wymienili mu na inny, a ten po przeformatowaniu, i
przeleceniu disk doctorem wcisneli innemu klientowi...

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***
***  Uniwersytet Szczecinski                | 71-119 Szczecin 35 ***
--------------------  I know I'm my best friend --------------------


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:44:22 MET DST