Re: Dygresje na temat bankructwa IBM [Bylo: WIN NT contra OS/2

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 26 May 1996 - 04:46:34 MET DST

On 25 May 1996 22:18:06 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>hl/e hl/e hl/e (tym razem mi przykro ze nie mam "ogonkow")
>
>jest to doprawdy ostatnia rzecz jaka sie martwie jako OSiarz.
>to juz nie piewrwszy raz kiedy odpowiadajac Slawkowi,
>musze poszukiwac usilnie sformuowan, ktore nie beda obrazliwe,
>bo nie mam najmniejszych intencji go obrazac,
>ale bywa naprawde trudno wykazac komus ze palnal buraka
>tak aby sie nie obrazil.
>;-)
>Odnosze Slawku wrazenie, ze jak wiele osob, ktore uzywaja argumentacji
>"rynkowej" do dyskusji na tematy spoleczne/polityczne/technologiczne etc
> [...]
Alez nie musiz nikogo cytowac. Duze kompanie nie bankrutuja tylko
robia spin off poszczegowlnych odzialow albo kasuja projekty jesli
biue przynosza ani efektow ani zainterewonia gieldy czytaj
rzeczywistych wlascicieli firmy. Co do gigantow to slyszales o firmie
Panam?
Giganty tez moga bankrutowac,ktos ci zle powiedzial albo
niedoslyszales.
To ze IBM przeszdl restruuturyzacje to raczej wynika z PR firmy a nie
z rzeczywistych efektow.
PS Gospodarka USA moze spokojnie przezyc upadek IBM

__Slawek Duchnowski_