Ja mowic i pisac po polsku pod Windows

Autor: rafi_at_panda.bg.univ.gda.pl
Data: Mon 20 May 1996 - 20:59:51 MET DST

Czesc

Jestem poczatkujacym uzytkownikiem wiec wybaczcie jesli pytania beda
glupie:
1)win 3.11 Dodalem nowa czcionke w Win, a w momencie wstawiania znaku
pod Wordem 6.0 z 'Tablicy Znakow' ta czcionka jest nie do wybrania
(nie ma jej na liscie).

2) Czy mozna jakimis kombinacjami klawiszy ustawic pod Wordem albo
Writem tak aby wciskajac jakas kombinacje klawiszy wyswietlal mi znak
taki a taki z takiej a takiej czcionki?
3) Dziwna sytuacja: pisze dokument po polsku , zapisuje do plku,
zanosze do pracy, wczytuje, a tekst juz nie jest po polsku :(.
Wyswietlane sa jakies robaki. Wyjscie: zaznaczyc caly tekst i zmienic
czcionke wtedy wszystko gra (BUGI ??).
4) WIN95 nowa kaszana: czcionki jakies dziwne...nie ma CE wszystko sie
miesza. Nie wiem nawet jak uzyskac polskie znaki....ehhhh
a mialo byc 'friendly'

bede wdzieczny za pomoc