Re: Ja mowic i pisac po polsku pod Windows

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 16:59:34 MET DST

rafi_at_panda.bg.univ.gda.pl wrote:

Hej,

  Holender, do czego to doszlo...

: 1)win 3.11 Dodalem nowa czcionke w Win, a w momencie wstawiania znaku
: pod Wordem 6.0 z 'Tablicy Znakow' ta czcionka jest nie do wybrania
: (nie ma jej na liscie).

Wybierz sobie czcionke normalnie, wejdz do wstawiania znakow i wstal
odpowiedni znak.

: 2) Czy mozna jakimis kombinacjami klawiszy ustawic pod Wordem albo
: Writem tak aby wciskajac jakas kombinacje klawiszy wyswietlal mi znak
: taki a taki z takiej a takiej czcionki?

Pod Writem nie wiem, a pod Wordem zrob sobie makro.

: 3) Dziwna sytuacja: pisze dokument po polsku , zapisuje do plku,
: zanosze do pracy, wczytuje, a tekst juz nie jest po polsku :(.
: Wyswietlane sa jakies robaki. Wyjscie: zaznaczyc caly tekst i zmienic
: czcionke wtedy wszystko gra (BUGI ??).

Inne czcionki. Poza tym zobacz sobie definicje czcionek w win.ini czy tez
system.ini. Masz tam takie pole
czcionka_wirtualna=czcionka_rzeczywista

Prawdopodonbnie odnosniki kieruja windows do czcionek niepolskich.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski