Re: Ja mowic i pisac po polsku pod Windows

Autor: formatc_at_bevy.hsn.com.pl
Data: Tue 21 May 1996 - 00:27:38 MET DST

In <4nqf6k$lj5_at_sunrise.pg.gda.pl>, rafi_at_panda.bg.univ.gda.pl writes:
>1)win 3.11 Dodalem nowa czcionke w Win, a w momencie wstawiania znaku
>pod Wordem 6.0 z 'Tablicy Znakow' ta czcionka jest nie do wybrania

W4W 6.0 to najgorsze przeklenstwo z oprogramowania jakie spodkalem.
Polecam jedyne rozwiazanie : wymienic na inny edytor. Szkoda czasu
aby opisac wszystkie przypadki padania Worda 6.0 jakie widzialem.
Zainstalowalem sobie z powrotem Worda 2.0 i jest O.K. Ostatnio tez bawilem sie
Ami Pro jest O.K. Nie wysypuje sie ale jeszcze sie nie przekonalem.
Pozdrawiam
Jarek.