Re: Ja mowic i pisac po polsku pod Windows

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_ii.pb.bialystok.pl)
Data: Thu 23 May 1996 - 12:52:27 MET DST

On Mon, 20 May 1996 rafi_at_panda.bg.univ.gda.pl wrote:
> Czesc
>
> Jestem poczatkujacym uzytkownikiem wiec wybaczcie jesli pytania beda
> glupie:
> 1)win 3.11 Dodalem nowa czcionke w Win, a w momencie wstawiania znaku
> pod Wordem 6.0 z 'Tablicy Znakow' ta czcionka jest nie do wybrania
> (nie ma jej na liscie).
>
> 2) Czy mozna jakimis kombinacjami klawiszy ustawic pod Wordem albo
> Writem tak aby wciskajac jakas kombinacje klawiszy wyswietlal mi znak
> taki a taki z takiej a takiej czcionki?
> 3) Dziwna sytuacja: pisze dokument po polsku , zapisuje do plku,
> [...]

ad 1. oprocz wgrania czcionki do katalogu trzeba jeszcze zarejestrowac
control panel/fonts

ad 2. menu Wsatw/Symbol i przycisk definiuj

ad 3. W pracy (nie ma polskiego windows/nie ma polskich czcionek)
odpowiednie wybrac

ad 4. Trzeba miec wersje Win 95 Pan European aby miec polskie znaki

P.S.

W4W 6.0 jest nawet niezly jezeli dziala sie np. pod win 95 min 16MB RAM
a nie pod Zlomem 3.1/3.11 itp.

Pawel
ptad_at_ii.pb.bialystok.pl